Puh...vilken dag!

så... nu har jag äntligen landat i soffan. Denna dagen har bara rusat på, detta har gjort att det har gått dåligt med maten. Alltså jag har inte ätit något onyttigt eller så (har tom klarat mig igenom två fikor på skolan utan att ens smaka en liten bit) men jag har ätit för lite. Har typ levt på kaffe idag o när jag väl kom hem orkade jag verkligen inte laga värsta maten så det fick bli en skål fisksoppa till middag/kvällis.

Imon är det vägning nummer 5. Har alltså kört på i fem veckor nu, tänk om jag kunde klara 5-kilos gränsen imon, då skulle jag bli så glad så glad. Imon är oxå sista dagen på VFU:n nånsin!! Jag ska fira det med hemma-SPA och solning på meddo och troligtvis ett glas rött på kvällen, trist att jag är hemma själv bara! jaja, det får gå...

jag fick en fråga av Sara om vad det var jag pluggade... o det har ju helt glömt säga, men det är iaf så att jag pluggar till Högstadie- och Gymnasielärare i Biologi, Naturkunskap och Matte (På Högstadiet är jag behörig i Ma/NO) Jag är inne på näst sista termminen nu o tar alltså examen i juni. Egentligen skulle jag varit klari januari men jag breddar min behörighet med en termin matte. o VFU betyder alltså Verksamhetsförlagd utbildning aka praktik. Har varit på en gymnasieskola här i kalmar o haft en massa lektioner o så, kul o så men man känner sig ändå lite överflödig o man längtar tills man är klar själv o får ha sina egna klasser o kurser! Så nu vet ni det! =)

Nu ska jag ta en sista sväng ner till tvättstugan o sen ska jag ligga ner i soffan  o kolla Anna Skipper! O ladda inför morgondagen både vägningen o sista dagen på skolan! Wish me luck!

Fridens liljor...
e.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nästan -5 kg på 5 veckor... W O W! Kan du inte ge oss en liten sammanfattning på hur du har gjort! Blir verkligen sugen själv på att köra "LowCarb" nu. Har du inte haft extremt kolhydratsug emellanåt? har du tränat samtidigt? Varit sötsugen? snälla..mata mig med fakta nu...haha

2008-10-16 @ 20:43:50
Postat av: Bantarbritta

Jo, det är säkert mycket spel, men jag har känslan av att hon är en surkärring ändå.. :D Hahah, usch vilka hemska ord. ;) Hon kanske är jättetrevlig, men jag får inte alls det intrycket. Stel och jobbig. :S

2008-10-16 @ 20:54:34
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Angående programmet så är det lite trist att det är så uppenbart uppgjort. Som det där att Anna ALLTID kommer på deltagarna med att fuska.

Och nu vann tjejen löpet... hur väntat var inte det? :D

2008-10-16 @ 20:57:24
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha, vilken syn.. du skriker å hunden jagar fladdermusen.. asg Devil hade sprungit å gömt sig, så tuff är han.. haha..

Å du, shit pommefrit va jockeyn gick ner i vikt.. nästan så jag funderar på att ta tag i min vikt igen, har varit väldigt slarvig det sista.. :S

2008-10-16 @ 21:01:45
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Ner40kg

Åh, vad roligt med lärarjobb! :-)

2008-10-16 @ 21:13:59
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: camilla

Först vill jag bara säga att vad fint du har fått det här inne ;) Ja det var fint innan oxå :)

Sen vill jag önska dig lycka till i morgon med vågen :)

Jo en sak till (kanske för privat) men hade du familj? kille,barn?



kram

2008-10-16 @ 22:46:27
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0