Nähäpp...

...idag gick det inte alls. Eller det gick fram till fyra när jag skulle käka på jobbet o insåg att jag hade glömt mina nyttiga plättar i kylen på skolan. Föll för frestelsen o köpte en lasagne och inte nog med det, en geisha oxå!! Vad är det här!!? Jag är besviken på mig själv! Usch och fy o skäms på mig!

Den här veckan är något av ett misslyckande, det började med en helg i synd och sen har jag inte lyckats hålla mig på mattan. Men det är bara att tugga i sig och inse att man inte kan vara på topp hela tiden. Men jag är oxå så himla tött på att vara på praktik, med tidiga morgnar, sena eftermiddagar och ingen energi över huvudtaget för att gå långa promenader. Jag längtar tills det är över o jag är tillbaka på högskolan med många ledig dagar och framför allt, sovmorgnar där man lätt hinner med en morgonpromme! Det går så mycket lättare att gå ner i vikt då...

Jaja... vad är en bal på slottet!?
over n' out!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0