min plan en onsdagmorgon.

Det blevfaktiskt plus/minus noll på vågen ida, jämfört med igår (på veckan ligger jag fortfarande på plus) men med tanka på vilket svullande det var igårkväll får jag nog vara nöjd med det!

När praktiken är slut (nästa fredag) ska jag ha gått ner hälften (minst) av de där tio kilona, så mitt mål är alltså att vara under 66,5 nästa fredag, denna veckan vet jag inte om det ens är lönt att väga mig. Får se hur jag gör. Efter praktiken ska jag slutspurta ner de sista fem kilona, men långa o många promenader och nyttig mat.

Det låter som en vettig plan va?
Nu ska jag dra iväg till skolskrället igen, morr, ge mi kaffe!
e.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack vännen! det värmer alltid när man verkligen behöver höra det.Du ska vara stolt över dig, det är upp till varje människa vad man vill väga. Men du har en jätte fin kropp, och snygg klädstil.

En sror kram till dig.

2008-10-08 @ 21:46:33
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0