Fy bubblan...

...vilken dag jag har haft!! Vaknar hemma hos päronen helt sjukt bakis! Äter frulle med diverse grannar o andra kalaströtta folk, trevligt. Vi sitter o kollar på kort från festen o försöker komma ihåg saker. Åker hem till Kalmar, sover i bilen. Väl på plats i soffan har hela eftermiddagen ägnats åt bakis-svull. Pizza, cola, chippe o godis. Känns som om jag gått upp tio kilo på några timmar, haha. Men men, förhoppningsvis buggade jag bort endel kalorier på festen igår. Men ett plus kommer det garanterat visa på vågen imon. Hur som helst så känner jag mig ganska lugn ändå. I det långa loppet känner jag faktiskt att jag har kontroll och jag är helt på det klara med att köra på för fullt imon igen, jag kör på tills jag gjort mig förtjänt av min massage! =)

Imon är det först seminarie vid åtta o sen direkt iväg til jobbet o jobba 10-18, rivstart på veckan kan man säga! lika bra det! Helgens utsvävningar är redan glömda så det är bara att ta nya tag imon!

Hoppas alla har en skön söndagkväll!
e.

P.S Kalmar FF är lite närmare SM-guldet nu... heja heja!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha.. det låter som att det blev hårt igår.. Kul! =) Själv så har man haft jobbarhelg.. så det är lika med vit helg.. Gott gott.. ingen bakis idag inte.. :) håller tummarna för att de inte blir för stort plus på vågen imonn kram

2008-10-26 @ 23:29:45
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: camilla

Ja men du verkar ju ha haft trevligt i alla fall :) Det är det viktigaste.

Kram

2008-10-27 @ 09:07:00
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Oj Vilken fest du har haft då! Hoppas du kommer ihåg någonting! =) Annars kan det nog bli jobbigt...

Kram

2008-10-27 @ 12:06:25
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0