Fredagsshopping!

Tack till alla som grattat mig till mitt minus, ni är en bidragande orsak till att jag sitter här om kvällarna och plitar ner mina tankar och funderingar! Guld värda, det är ni!

Jag firade mitt minus med en kaffe med Hanna på stan, terapifika även kalllat. Det var välbehövligt och skönt att prata av sig lite. Men det blev även en del shoppat faktiskt, lite blandat från BodyShop, hade slut på precis allt när det gäller ansiktsvård. Så det blev ansiktstvätt, dagcreme o nattcreme från underbara Vitamin E-serien och en Camomile eye make-up remover. Sånu kan jag tvätta fejjan ett tag fram över! Sen blev det även inhandlat en jacka, men jag vet inte om jag ska behålla den... men jag tror det, den är nämligen sketasnygg....

 


Här kommer även en bild på dagens outfit, mina halv-smaljeans som jag ä så glad att jag äntligen kan ha igen. De sitter liiite tajt egentligen, men snart sitter de förhoppningsvis som en smäck!



Jag känner mig väldigt nöjd med min viktresa so far. Har faktiskt aldrig känt mig så säker på att jag kommer klara det här som jag gör nu! Jag känner lixom att jag vill verkligen inte äta godis, eller chips eller nåt annat skräp. Jag vill mycket hellre få ett minus på vågen! Sen tror jag nog att jag kommer åka dit på en chokladbit nån gång, men än så länge känner jag mig stark! Hallelulja! Haha!

Sen har jag tänkt på en konstig sak. De där dagarna när man vaknar och ställer sig på vågen (ja, jag väger mig varje dag) och man kanske ligger kvar där man låg igår eller ännu värre, fått ett plus. Då är jag alltid som närmast att skita i allt o svulla i mig ett pizza, de är  ju då man egentligen ska dra ut på en aslång promme och köra hårade än vanligt. Så det är verkligen ingen dans på rosor att gå ner i vikt, inte för mig iaf. men det är bara att kämpa på, som min handledare sa igår...

Tappa inte suget, världen är full av tappade sugar!

Kram e.

Kommentarer
Postat av: Jonna

back in Sweden men jesus.. va du har gått ner! nu måste jag med ta tag i det, har ju inte gått ner när jag var utomlands precis.. :(

2008-10-03 @ 22:10:05
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Jonna

Å förresten.. jackan var SKITSNYGG.. jag hade behållt den! :D

2008-10-04 @ 00:46:59
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0