En oväntad sak...

...hände imorse. Trots att 80% av gårdagens intag bestod av godis så fick ja ett minus idag!! Det måste berott på att jag kutade runt på jobbet i nio timmar igår. Det älskar jag med mitt jobb, att man rör på sig konstant utan att man tänker på det!

Och så tror jag att jag har världens klokaste läsare! Ni ger så bra råd o grejer att tänka på...

Sara -  funderade igår på en taktik jag ska ha om godismonstret i mig vill ta en bit. Om jag är hemma är borsta tänderna en grymt bra grej, o om jag är borta ska jag försöka att ha tuggummi i väskan. Hoppas på att det kan hjälpa!

Isabelle - absolut du har rätt, målet är att jag ska må bra o framförallt känna mig nöjd med den. Siffrorna är en bra hjälp på vägen och ett tydligt mål attsträva mot!

Sanna - Som det ser ut nu så är vi på samma ställe, allt eller inget när det gäller godis! Då är det lika bra att köra på ingenting! Så småningom kommer vi säkert kunna ta en bit o sen tacka nej när alladin-asken skickas varv nummer två och tre. Vi kämpar på!!

O special thanks till Jonna, min trogna läsare (jag kunde inte komma in på din blogg o kommentera igår, fattar ingenting!) Men jag är säker på att du snart slänger pigallen åt skogen o tar ett äpple ist! =) På ett sätt tycker jag det är skönt när något verkligen fått gå över styr, för då blir det större skillnad när man väl tar tag i det, Det är lite så min garderob funkat på senaste tiden! och så fick jag en kommentar som gjorde mig lite extra glad. Det finns fler som känner som jag!! Tack!!
 

Gud vad jag känner igen mig i det du skriver.
Men hur eller hur så är du såååå duktig.
Kram och pepp
Cornelia


Jag gick upp nu med intentionen att ta en lång promme innan frulle. Kollar ut o vad är det för väder!? regn o rusk o all lust för att gå ut försvann! Får ta det lite senare ist. Ska ju ändå ut med hunden ett par gånger idag för sambon jobbar ju. Så det får bli till att koka ägg, väcka hunden, dammsuga o sen ge mig i kast med dagens projekt! Återkommer senare!

Stor tisdagskram!!
e.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa! Borsta tänderna och tuggummi! Mycket smart idé... det ska jag också köra med! :-D

2008-10-21 @ 12:57:05
URL: http://bananens.blogg.se/
Postat av: Sara

Ojsan! jag råkade visst länka min andra blogg till dig här ovan :P Aja, det gör ju ingenting!

Det har väl inte hänt något speciellt, utan jag är bara så stolt över mig själv att jag börjat träna nu igen :D hihi!

2008-10-21 @ 15:48:36
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0