Host host...

Oj! Det är en vecka sen jag bloggade sist! Vad har hänt? Jo det har bara varit sjukt mycket denna veckan, men jag lever, jag lovar. Examensarbetet går framåt och jag har även jobbar en del o som om inte det vore nog så har jag varit sjuk ett par dagar nu, idag har dock febern gett med sig så jag har orkat adventspyssla lite.

Med maten går det år skogen... men jag kommer nog igen.. nån gång. Just nu funkar det bara inte o jag vet att jag inte kan tvinga fram någon motivation, men jag känner mig själv. Den kommer tillbaka! Jag försöker hålla mig på nån slags gyllene medelväg, inte bara godis o inte bara sallad... jag äter ganska lagom. Fast idag var jag på citygross o handlad lite, det slank ner lite choklad o chips i kassen... ska mumsa på det senare. Kuckelimuckmedicin ni vet, Karlsson på takets specielaitet!

Fan, jag måste gå och fräsa näsan igen....
Ska bättra mig med bloggande!
Ni är ju alldeles underbara som har saknat lilla mig! PÖSS!

e.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men lite gött måste man ju få ha!

2008-11-28 @ 16:25:18
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: camilla

Krya på dig nu gumman :)

Kram

2008-11-28 @ 19:30:11
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Marie

kuckelimuckmedicin och karlsson på taket är det bästa, älskar att titta på den filmen fastän jag är 25 år!

2008-11-30 @ 00:21:13
Postat av: Anonym

Men hallå där igen! Jag håller med vad du skriver, det går inte att tvinga fram något, men mycket handlar om att bestämma sig. Men man ska känna det också. Det kommer nog till slut, du kanske behöver ett brejk utan krav ett tag för att få igång det igen..

Kram

2008-11-30 @ 22:00:50
Postat av: ida

du har fått en utmärkelse på min blogg.

2008-12-01 @ 09:42:59
URL: http://misslyckan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag förstår precis hur du känner nu... fast mitt tips är ändå att var lite (jävla) envis och kör på nu,, för det är nu när det är lite motigt som det är som viktigast att köra på hårt! Kika runt på lite viktbloggar och hitta insperationer osv.. kom igen nu, jag vet ju att du klarar det här! TROR PÅ DIG.. det är ju du som har hjälpt mig hitta min motivation! Du var den första viktbloggen jag följde :) KRAM /Sara

2008-12-01 @ 21:35:25
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Marie. Hj

Gå in på bloggarna och kolla före-efter bilder, det motiverar rätt bra tycker jag...

Krya på dig nu!

2008-12-01 @ 22:42:32
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0