Framtidstro!

God kväll kära vänner!
Idag läste jag en ny blogg som jag inte läst innan, Annas. Hon har gått imål!! Det var helt sjukt vilket sug jag fick!! Jag vill oxå kunna döpa ett inlägg till "Jaaaaaaaaaa!" och ta kort på mig själv i, ja ni vet, jeansen! Sen efter det skulle jag ta mina nya jeans och spatsera bort till Bremerlyckan och boka in en helkroppsmassage som belöning! Ev skulle jag oxå fixa naglarna! Åh jag vill, jag vill, jag vill!!
Och min plan är att jag ska försöka hålla mig stabilt runt 67kg över helgen när vi ska till göteborg och fira mina föräldrars femtioårsdag och även hälsa på ett par goda vänner. Sen kör jag de sista fyra kilona i en, förhoppningsvis, rasande fart! Hihi! Åh jag har aldrig varit så beslutsam att faktiskt fixa det här! Sen när jag äntligen är nere på 63kg kommer det svåraste av allt, nämligen att hålla vikten där!!! Men jag ska fixa det, ni ska få se! Hihi!

Nu ska jag kolla på bönderna o mysa lite!
Ni är helt underbara alla läsare och kommenterare!! Så idag får ni en liten blomma som tack!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja då du klarar detta ska du se ;)

Vi finns härför att stötta och hjälpa.

Ha en bra dag

Kram

2008-11-13 @ 08:34:02
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Det är ju klarta tt du kommer, det är det fina med bloggar att man får så mycket kraft av att läsa.

Nu kör vi.

Kram på dig vännen...

2008-11-13 @ 08:56:17
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Emma

Längtar också tills jag går i mål! Kommer nog inte bli förrän efter jul någon gång.. kanske så sent som nästa sommar. Men längre ska det fan inte ta ;)

2008-11-13 @ 13:58:07
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0