Det började bra i alla fall...

... för idag när jag vaknat tog jag med mig hunden och gick en runda runt Ängö innan frulle. Hurtigt värre fär att vara jag! sen blev det en okej frulle ändå, miniyoggi med linfrön i o en grov macka med ägg. Sen har jag ägnat förmiddagen åt att plocka iordning och packa upp grejer sen helgen, även diskat o sambon dammsög så nu är pedantemmy nöjd igen. Eftersom jag var så hurtig i morse o bara flög upp o ut på promme glömde jag väga mig i dag oxå, men jag får helt enkelt ta det en annan dag!

annat som hänt är:
- jag kom in på mattekursen som jag sökt till våren.
- jag fick inte jobbet på HM, men det är okej, det är ju ändå lärare jag är (snart iaf).
- första delkursen på sista terminen blev VG, helt obergripligt och oförtjänt, men men! det är bara att tacka o ta emot!

Nu ska vi dra till öland o hälsa på Minna igen! söta!!
skrivs ikväll!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0