Välja sida!

Hej god vänner!
Nu har suttit och kollat runt på alla era fina bloggar och då blir jag alltid lite sugen på att köra stenhårt igen! För just nu är det underkänt på matfronten för mig! Någon hade paus året ut och börjar 2 januari och andra kör stenhår fram till jul för att nå målen! Jag vet inte riktigt vilken sida jag ska välja. Är sjukt mycket i december ändå, med jobb och examensarbete o allt. Men jag vill vill vill!

Jag vet vad problemet är, varför min motivation försvinner... Jag behöver helt enkelt bli nöjd och glad med mitt liv i övrigt. Om jag bara visste hur det kommer bli med jobb o allt annat så jag får någon slags harmoni i mitt liv. Nu är det mesta trist och jag tycker jag är trött hela tiden. Vill bli sprudlande och glad och nöjd med mig själv igen!

Fan helvete!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är också i valet och kvalet för om jag ska försöka köra nu fram till jul med risk för att misslyckas eller om jag ska börja i början på året istället. Man måste ju bestämma sig men det är inte alltid så lätt. Jag vill men vet inte om jag räcker till just nu.



Fast kanske vi ska ta tiden fram till nyår till att peppa oss själva i tanken och försöka att ändå inte släppa allt vad gäller mat fram till dess utan köra lite utan för stora krav på oss själva? Det tror jag att jag ska göra. Peppa mig fram till nyår och sedan köra en nystart!



Lycka till med jobbet, livet och vikten!



Själv önskar jag att jag blir frisk i luftvägarna så jag kan komma igång och träna igen.

2008-12-09 @ 05:34:52
URL: http://www.e-sussi.net
Postat av: Nenny

Vilken sida du ska välja är det ju bara du som kan säga. Du kanske inte ska ta allt på en gång. Börja lite med nån enstaka grej bara. Att få till en promenad om dagen kanske. Sen kan du ta nästa grej när du känner dig redo.

Att få lite motion och äta hyffsat vettigt kan ju annars göra att man känner sig piggare och känner att man klara mer...

Kram

2008-12-09 @ 07:55:50
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Hoppas du mår bra igen snart. Det kommer du får se!

Jag skickar en jättekram! :)

2008-12-12 @ 09:35:39
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: Marie Hj.

Hallå!!!

Saknar dig... var tog du vägen?

Kram

2008-12-14 @ 23:59:09
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0