Hell Yeah!

Det är så himla kul! Minus igen, 62,5 idag o nu är jag snart i mål för tredje gången! Har ingen EXAKT målvikt nu egentligen, man kan ju inte räkna med att ligga exakt still lixom, men runt 62 är målet o imon kanske jag är lite närmre! Sen är målet för sommaren att hålla mig där i krokarna! Japp, det var viktläget...

Idag är jag ledig o ska pyssla med litte av varje, tvätta bl.a. Sen ska jag baka bröd...nyttigt bröd såklart! danskt rågbröd! ååh vad gott det ska bli! Min GI-kompis på jobbet Christina, som för övrigt är det roligaste tanten jag träffat, gav mig ett recept på coccosplättar igår, o jag fick även smaka en som hon tagit med till mig, så himla snällt, och sjuukt gott!! måste dessvärre köpa en blender/mixer för det är nog smått omöjligt att stavmixa coccos!

Hon är så jävla rolig alltså o jag kom precis o tänka på en grej hon sa i veckan, hon har ett gäng kilo kvar att gå ner. "Jaja, jag är smal på insidan i alla fall!" så skön inställning! Hon är cool!


På en liten båt inne i Chania!

Ha en skön torsdag alla!
Min drar igång med tvättstugan nu!
e.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Chania är hemskt fint!! :) Brun och snygg är du också!!

2009-06-19 @ 13:01:38
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0