6 bortförklaringar...

...till varför det är en hel del plus på vågen just nu:

- Köket är under renovering, allt är nerpackat i kartonger.
- Kylen har gått sönder och ersättaren är pytteliten och inträngd i ett hörn.
- Panikfest på jobbet.
- Jag hittar inte i Norrköping, har mao ingen promenadrunda.
- Jag vet att D älskar mig ändå. ;-)
- Jag är lat.

Men, här kommer 2 själ till att jag nu, idag tar mig i kragen och slutar svulla godis.

- Jag vill kunna ha alla mina fina sommarkläder (inkl bikini) på mig i sommar.
- Jag vill bli pigg, fin, glad och stolt!

om exakt en månad är det skolavslutning, en fin klänning på min kropp då tack!

Men vill ni veta en konstig sak, jag må vara nästan där jag var när jag började hela den här grejen men och jag känner såklart att jag vill ner några kilo. Men jag har inte värsta paniken över det och jag känner mig inte all bad. och jag vet att mannen i mitt liv har en hel del med det att göra. Jag får höra fina komplimanger varje dag och det gör att det inte känns förskräckligt. Men för min egen skull och för alla mina fina sommarklänningars skull ska jag köra stenstenstenhårt i en månad! så får vi se hur långt det bär!

fridens.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0