morr!

Jag har legat på samma... exakt samma vikt sen i söndags. Det är TRÅKIGT! för jag har skött mig exemplariskt! Hoppas VERKLIGEN på ett minus imon, annars bli jag ordenligt LACK!!

Om man bortser från det då så är livet fantastiskt! Min chef sa till mig idag att jag såg lycklig ut! Han skulle bara veta vad galet kär jag är! Ni vet sådär jobbigt kär så man inte kan låta bli att pussas på ica, det gjorde vi idag. Pussades på ica, vadå!? vi hade inte setts sen i måndags morse! det var kris!



Nu måste jag heja på sverige de sista minuterna i handbollsmatchen!
Sen blir det sängen! själv, men ändå ganska skönt!

Håll tummarna imon!
.e.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh vad underbart att vara så kär :) kämpa på nu, det ögr inget om vikten står lite stilla.. det kommer visa sig ännu mer nästa vägning :)

2010-01-20 @ 16:35:08
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0