Läget mitt i veckan...

Joråsåatt... det går bra! Igår blev det ett litet plus på vågen... jag åt på tok för sent i måndags kväll nämligen, vid åtta! Det går inte för sig! Igår skötte jag mig ypperligt och hamnade 1 (viktigt) hg lägre än måndagsvikten... puh! Är ni med? Sjukt skönt var det iaf! Men sen kom jag på att jag måste ha veckovägningen i morgon istället för fredag. Kommer inte vara hemma fredag morgon nämligen, och det känns bättre att ta det en dag tidigare än en dag senare. Så håll tummarna gott folk... imon smäller det!
I går var det matlådeverkstad på hög nivå! jag o D lagade sammanlagt tio portioner med den heta köttfärsröran! Billigt och bra och alldeles perfekt att ha med sig till jobbet! Idag ska jag dessutom få en ansiktsmassage av Linda efter vi käkat. ja vadå... hon ville träna på någon och jag ställde upp! inget konstigt med det! hehe!
Pepp pepp pepp!
e.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

gud vad skönt med ansiktsmassage :)

2010-01-13 @ 22:49:15
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0