Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!


Vi vann skidskyttestafetten i dag! Heja heja vad roligt det är med skidskytte!!

Idag skulle det ju egentligen varit min vägdag... men det blev ju som ni märkte igår ist, däremot kan jag lova att jag imon kommer hoppa upp på vågen o checka läget! Jag är för jäkla nyfiken för att låta bli!! =)

Denna fredagen har varit kanon, och när jag tänker efter är de flesta dagar kanon nu för tiden! Det beror på att jag mår så himla bra!! Jobbet är fantastiskt, jag är galet kär och jag är snart halvvägs ner i smaljeansen. =)

Efter att ha storstädat lägenheten så ska jag nu njuta av det sista av "Let's dance", egentligen föredrar jag "På Spåret" men det tog precis slut så jag kollar in slutat av dansarna!

Fridens liljor!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0