Inte ens två veckor...

...har det gått av min rivstart. Jag började på en måndag får nästan två veckor sen. Så efter denna helgen är det tvåveckorsjubeleum! =) Men som jag skrev igår så kunde jag inte låta bli att väga mig idag, och vad glad jag är att jag gorde det! Lysande 65,2 kg! Det betyder att jag tappa över TRE KILO! och ännu bättre.. jag har bara TRE KVAR!

Med maten går det faktiskt riktigt bra, jag lagar nyttiga matlådor och väljer bort allt vad kolhydrater heter. Oftast! Men de två gångerna jag ätit det under dessa veckorna var det ena gången en liten skiva grovt bröd, och igår tog jag en pytteliten (typ två tuggor) stor bit kladdkaka på fredagsfikat på skolan. Så jag är väldigt stolt över mig själv.. och jag mår så himla mkt bättre när jag äter såhär, jag blir behagligt mätt och mycket piggare! Det klart att jag ibland blir vansinnigt sugen på godis, men det är inte alls ofta faktiskt. Och jag har alltid 70% choklad i kylen för att stilla det värsta chockladsuget med!

Detta lilla piffiga arrangemang fixade jag till igår, nu är ljusen tända som ni ser, kaffet snart klart och om en minut börjar Vinterstudion!! LIVET PÅ EN PINNE!

Trevlig helg!!

e.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Upps, nu har jag varit och snurrat lite. Eller sluntit på tangenterna eller nåt. Jag har korrigerat ditt resultat :-) Kram och pepp

2010-01-18 @ 17:17:23
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0