Måndagmorgon!

Då var en ny vecka igång! Jag har som vanligt fullt upp men det är kul! Utvecklingssamtal på löpande band och öppet hus på skolan. Avslutar veckan i stockholm med lite stand-up, mys och shopping! =)

Detta är, om jag inte räknat fel, den sjätte veckan av mitt nya liv! I helgen har det gått bra, skitbra faktiskt! Jag har tappat några hekto till, trots att jag ätit både mozzarellamacka och paj och fruksallad med glass och choklad. Så jag behöver egentligen inte tappa mer denna veckan, det är himla skönt att känna så! Jag skulle verkligen vilja berätta vilka siffror jag fick i morse, men jag ska vara tuff och hålla det hemligt till fredag!

I'm on fire!!!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0