down, down, down

Det är så himla konstigt med mig... jag går nästan varje vecka ner mest till lördagen, dagen efter vägningen! Det är som om det tar en vecka för kroppen att finna sin nya vikt! För sen är det ganska sparsamt resten av veckan, nåt hekto hit eller dit men de flesta hg brukar tappas fredag till lördag! Det gör mig ingenting, är ganska skönt faktiskt!

Till protokollet skall oxå föras att jag igår åt wienerbröd OCH choklad! jag och Linda tog ett gemensamt beslut att vi fick äta godis igår! men trots det så blev det minus alltså, det stärker min ovanstående teori ännu mer! och Guud vad gott det var. Sällan har två wienerbröd slukats så fort (Mitt o Lindas!)

Idag ska jag pyssla och plocka i min lgh, brukar hänga ganska mkt i Daniels nu för tiden, men denna helgen jobbar han och jag får egentid och mys i Linch. Äh, vem försöker jag lura!? Längtar kopiöst efter honom, egentid är överskattat! suck!

Trevlig helg alla!!
e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0