Nya frisyren..

Fortfarande lite ovant med lugg, men jag gillar't!

 

Dagen har gått bra matmässigt, det har blivit lite mycket kaffe bara, magen är lite i uppror! Men det är regeln när man är lärare, kaffe kaffe kaffe hela tiden! =) Har funderat lte på det här med veckovägninger och vilken dag som den ska ske på. jag började ju en söndag, men det känns ju som en helt värdelös vägdag, jag gillar fredagar...ja, så får det bli... fredagar = vägdagar! Första veckovägningen blir alltså efter fem ynka dagar, men men...

Nu... tv-kväll!

e.


Kommentarer
Postat av: veronica

Jättefin frisyr! tycker själv att jag inte passar i lugg, vet ej om det beror på ansiktsformen eller pannan men du passar jättebra i det. Har följt din blogg tidigare (nu har jag en blogg också), du har klarat det förut och du klarar det igen!

2009-09-29 @ 12:16:53
URL: http://smalochsnygg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Äkta märkeskläder säljes till lågt pris;

http://tillssalu.blogg.se/

2009-09-29 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0