Förvirrat!!

Läget är lite... förvirrat! Trodde jag visste hur det skulle bli, men nu vet jag ingenting igen... om killar alltså, eller killen rättare sagt, om GI vet jag precis! DET kommer nämligen lyckas! jag är på väg ner i jeansen igen! ingen tvekan! jag o Gita hade grymt bra karaktär idag när vi INTE åt av de delikata brownisarna på bordet, vi slängde in de i kylen ist, sen satte vi oss i massagefotöljerna och firade vår nyfunna karaktär! YEY!

Jag har haft sjukt svårt att stå emot frestelser idag... men det gick!! Phu! Hoppas jag får lite cred. av vågen imon, annars finns det en överhängande risk att brownisarna hittar ut från kylen o ner i min mage!!

Att grubbla och fundera är tydligen grejen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0