Vad händer?

Igår var en konstig dag... jag åkte tåg i tre timmar till linkan, kollade på en lgh i 10 min, sen åkte jag tåg tre timmar till! Det var lite segt, men jag sov mest! dit iaf, på hemresan satt det en damp-brud och sjöng och skrek ock skrattade så hela tåget hörde! Sen hade jag o Hanna snabbfest här hemma, hann piffa, byta kläder och ta en drink på 25 min, sen åkte vi till Jennies och Josses fest, kramades med Hilda, förlorade i ett omöjligt musikquiz och dansade, dansade, dansade, jag dansade av mig 2 hg! för idag stod vågen på 61,8!! En ny lägstanotering mina vänner! fattar inte riktigt det där, men det är såklart sjukt skönt!

Åh... jag hinner inte skriva om lgh o jobb idag heller... ska iväg o jobba snart, sen är det förförfest i det bruna köket igen o sen 25-årsfest o kanske byttan! Men imon!! efter jobbet, då kommer en längre blogg igen!

ha en skön lördag kära vänner!
e.

Ps. Insåg precis att från min toppnotering för nåt år sen så har jag gått ner 10kg! SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0