Söker efter balans!

Har ätit mycket och gott idag, kanske inte så hemskt hemsk onyttigt, eller jo... geishan efter lunchen var inte helt ok! Sen har vi haft samkväm i kollektivet ikväll o ätit varm fruktsallad med vit choklad o glass! sjukt gott! Men jag har lite ågren ändå! jag vet ju såklart att jag måste kunna äta en cockladbit utan att få värsta ångesten, vad är det för livskvalle annars? Men det här behöver jag träna på... balans emmy, BALANS! jag är annars lite av en allt-eller-inget-person så det här kommer bli en utmaning som heter duga! Jag behöver nog sätta upp nya mål... till att börja med iaf!

I morse vägde jag 61,8 kg. Jag skulle kunna ha som mål att hålla mig inom ett viss marginal till fredagsvägningarna. hmm.. någonstans mellan 61,5 och 62,0 kan kanske vara lagom? Ja, så får det bli... till att börja med iaf! Åh, det känns bra att ha nya mål att sträva mot!!

Just det... Grattis Marlena till finalplatsen! Tjoho vad kul det ska bli att kolla på lördag! Go sweden!
Nu ska jag möbelsurfa en stund... hyreskontraktet är signerat idag! nu är allt verkligen klappat o klart!

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0