Fan... tävling var det ju!

Åh, jag glömde bort att väga in mig!! får ge er äpplen lite försprång (ni kan behöva det!)o väga in mig imon istället! Har haft min kusin på besök ett par dagar o har helt försakat blogg, GI och långa promenader! men jag har en vit helg och dessutom rivstartshelg vad det gäller den här tävlingen! Nu jävlar! Fick dessutom en ordentlig pepp-omgång innan från oväntat håll, nu är jag laddad!! Grrr...

För att bevisa att jag är på gång kan jag meddela att jag just nu steker världens lass med kesoplättar, perfekt att ha som lunchlådor till jobbet i helgen! och så var det kort datum på keson oxå...


Äppelträd hos Hilda!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Lät gott, recept på dom? :)

2009-05-24 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0