VECKA 12- vägning... eller... det var preeeeeciiiis!

Sista veckovägningen i rivstarten är avklarad...

Start: 69,5 kg
1v: 66,7 kg (-2,8 kg)
2v: 65,8 kg (-3,7 kg)
3v: ingen vägning
4v: 65,4 kg (-4,1 kg)
5v: 64,1 kg (-5,4 kg)

Idag: 63,5 kg (-6 kg)

Det blev på grammet vad mitt mål var! jag är asnöjd och supertaggad att ta sista kilot nu den här sista veckan! Heja mig! Vad jag vet så ska jag inte jobba något nästa vecka, det kan visserligen ändras men jag hoppas hur som helst att jag kommer kunna ge mig ut på lite mer promenader sista veckan. Tror det är ett måste för att nå mitt mål. Jag måste nämligen erkänna, det har varit väldigt dåligt med promenader hittills, visserligen kutar jag runt endel när jag jobbar, men det är inta samma sak. Skärpning!

Nu ligger jag i sängen och kollar på efter tio, skönt med sovmorgon! ey..jag är ju ledig idag... kanske en promme innan frulle? eller framåt em? har ju världens chans nu att ta en promme redan idag!  gött!


Den här rosen växte vid vårt hotell när vi var i Side, Turkiet. Det var ju ett
tag sen, men våren är här nu och ja... tyckte den passade!


Ha en ljuvlig dag!!
e.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejja!! du är grymt duktig!! :)

2009-03-20 @ 10:55:39
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja inte kan du ligga och lata dig på din lediga dag :P (Är inte alls avis....hehe)

hihi puss på gumman

2009-03-20 @ 12:45:25
Postat av: sara

-0,6 :-D Räknade jag fel nu? haha.. Bra jobbat! :-D ut o gå i det fina vädret :):) KRAM

2009-03-20 @ 13:00:30
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

VAD DUKTIG DU ÄR, tjejen! Shit! Pepp, pepp, pepp! :D

2009-03-22 @ 20:55:57
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0