Hoppas, hopppas, hoppas!

Efter mitt förra blogginlägg har jag inte varit lika duktig som innan, inget frossande i choklad direkt, men ändå, jag har inte skött mig exemplariskt. Å andra sidan kan jag inte gräma mig så fort jag njuter lite av det goda livet heller. Balans är nyckelordet. =) Däremot borde jag kunnat hålla mig på mattan nu eftersom det är såå lite tid kvar av rivstarten, bara dryga veckan!

I morgon får vi se vilka spår de sista dagarna satt, vin på puben o sjösjukan igår, ost och yoggi mitt i natten och lite småsnask idag! Efter vägningen imon vet jag oxå hur mkt jag ska kämpa mig ner sista veckan... hoppas hoppas det inte är för mkt över ett kilo kvar då! hoppas, hoppas, hoppas!

Morgondagen är aningens oviss... antingen (och förhoppningsvis) blir det färd till Hilda i vmo framåt två-tiden, hoppas hoppas hoppas! eller blir det städning, solning, spa och en sväng på stan eller möjligtvis kan det bli jobb, men jag tror det knappast!


Thinking of you!

Håll tummarna imon!
e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0