Funderingar kring det här med slutmål...

och det här är vad jag kom fram till... jag kommer inte bestämma vad mitt slutmål ska vara förrän efter rivstarten är avklarad! Då ska jag känna lite på det och se vad som blir nästa projekt. Jag gissar att jag går direkt från rivstart till slutspurt! =) Kanske ett slutmål runt 60 kan vara rimligt, eller tänk... 59,9... DET hade jag velat! men, vi får se!

Dagen har varit väldigt lugn och skön... har laddat kylen och frysen med matlådor, handlat lite mat och tvättat vinterjackan... Nu sitter jag i soffan, kollar på doctors och äter chorizo, morotsstavar, oststavar och en delikat dip! jag vet inte, men jag blev helt galet sugen på korv innan idag så därav den lite konstiga middagen! haha!

Om en stund kommer Tessa på fika, endast kaffe för min del.. men det är sällskapet som gör en fika trevlig o det känns som om vi har massor att prata om!

Det var rapporten från dagen! =) Hoppas ni har en bra dag där ute!
e.


Kommentarer
Postat av: Emma

Funderar också mycket på det där med slutmål. Just nu känns det som jag aldrig kommer ta mig ner till 65 kilo t.ex. Som jag tänkt skall vara mitt mål... Men jag misstänker att jag fortfarande kommer ha mycket mage vid den vikten så det kanske "krävs" att jag går ner ytterligare... Får se sen som sagt. Men just nu måste jag väl försöka ta mig samman och gå ner de sista kilona.. haha.. misstänker att jag säkert gått upp 1,5 kg under mina kolhydratsdagar förra veckan.

2009-03-17 @ 10:05:05
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0