En liten svacka, men jag är redan uppe ur den!

Åh vilken vecka! Kryssning, jobb, Göteborg, Lundell, 25-årsfest, Kåren, jobb och i kväll deckade jag i soffan! haha! nädå inte riktigt! men jag har fuskat, så in i... jag o Hanna bröt alla regler igår kväll efter kåren, vi köpte varsin pizza, satte fast de på pakethållarna, cyklade hem o satt sen i köket och åt halvkall pizza o drack cola! vid halv tre på natten!! inte bra!! o även ikväll fuskade jag lite, GI-fralla med ägg o räkor, inte så farligt men colan till var inte helt lyckad! hur som helst så har jag säkert plusat något kilo men WTF, de är snart ett minne blott!

Denna veckan ska jag jobba 6 dagar så imon är det jag som behöver fixa matlådor! o det är lite segt för jag kommer inte hem förrän halv åtta! men men, det är bara att bita i, slänga ihop en omelett o något mer!

Det blev som ni märkte ingen vägning denna helgen, jag har ju varit på resande fot hela tiden, så  nästa vägning hoppas jag på att jag är tillbaka på strax under 66.

Fick en otroligt skön komplimang på jobbet idag, min kära kollega sa att det syntes att jag gått ner i vikt, "På bara två veckor har du ju nästan försvunnit!!" haha, hon överdrev en aning men det var ändå skönt att det syns resultat! det ger mig en massa motivation att fortsätta!

Nu kör vi så det ryker!!!
e.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, man kan ju inte avstå från att göra sånna roliga grejer pga att man har lite för mycket fett på kroppen o går på diet :-P Men det är bra att du kommer igång direkt nu =) Hihi! KRAM KRAM!

2009-03-02 @ 09:27:20
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0