Det var den bästa, den bästa, den bästa film jag sett!



Ikväll har jag sett "Män som hatar kvinnor" och jag veeeet, alla har läst böckerna och alla älskar böckerna! Men jag måste ändå bara få skriva av mig för det där var nog den bästa svenska film nånsin. För min del kommer LOTR aldrig petas ner från första platsen på listan över de bästa filmer i hela världen, men jag lovar den här kommer inte långt efter!!! Kan knappt bärga mig tills dess att tvåan och trean kommer!!!

Annars så har dagen flytit på, var ledig från jobbet så har fått endel husliga bestyr avklarade, matlådor och tvätt t.ex.

Imon är det veckovägning!!! jag är lite nervös faktiskt. Vet att det inte kommer bli ngt minus från förra vägningen som var typ två veckor sen, fy jag har varit lite slapp ett tag nu. hur som helst hoppas jag att jag ligger där runt 66-strecket. För att hålla min rivstartsplan på 7kg på 7v borde jag hamna på 65,5 men det känns lite orimligt! jaja, håll tummarna så hoppas vi på det bästa!!

Jag har äntligen fått Spotify förresten, denna underbara lilla uppfinning som gör att jag helt plötsligt kan spela all musik direkt från datorn, utan att behöva koppla in min externa hårddisk när jag har all musik o alla bilder! Tjoho!

Det var allt för nu! Dags att sova så jag orkar jobba imon!!
e.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dig i inlägget under... Jobbiga människor som ska lägga näsan i blöt HELA tiden.. ooohhh! MEN men,, vi ignorer dom ju, eller hur?! ;) Nu ska jag fokusera på mitt mål och BARA mitt mål... dom som försöker lägga sig i, ska jag bara köra förbi .. Gör det du med! KRAM (ps. jag mååååååste se den filmen nu,, blev ju jättesugen!! Har du sett Australia? Alla säger att den ska vara super!)

2009-03-06 @ 00:18:58
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: sanna

Åhh den filmen vill jag se, har läst boken... Måste bara se den..



Kram

2009-03-08 @ 23:44:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0