Känner mig död med samtidigt väldigt levande!

Hm, det är konstigt! Ibland vill man bara att saker ska vara på ett helt annat sätt! Jag vill vända och vrida på allt så det blir som jag vill ha det, men det går inte, jag vet det, MEN JAG VILL!

Kreta satte som jag anade lite spår, +1,8 kg visade vågen på när jag precis kommit hem, men nu vetetusan! Har inte vägt mig på några dagar och har inte hållt mig så duktig precis, men jag orkar inte riktigt nu. efer midsommar kanske jag tar de där sista hektona.. igen! haha!

Jag kan tänka mig att åka tillbaka, imon?


Nu ska jag dra mig över bron o jobba några timmar igen! Det är verkligen fullt ös från början kan man säga! Jag jobbar på så in i helvete!! haha!

Ha en skön tisdag alla!
e.

Kommentarer
Postat av: sara

Du är så brun och fin! Alla samlar på sig något extrakilo när man varit utomlands! Det hör till :)

2009-06-16 @ 14:16:50
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: hilda

jag tänker hålla mig undan dig tills du har bleknat..bara så du vet..så nu får du allt undvika solen om du ska träffa mig ;)

2009-06-16 @ 21:34:39
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: jennie

jävla pepparkaka ;)

2009-06-16 @ 23:05:18
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: Hannes

avskyr människor som heter Emmy o är bruna. ser inte riktigt klokt ut! jag håller med hilda. håll dig borta tills du uppnåt normal svensk fulblek färg.



( :-P )

2009-06-17 @ 00:35:12
Postat av: Mammi

Du är så himla fin, ser alldeles levande ut, inte alls död ;) hihi

2009-06-17 @ 11:22:43
Postat av: Nettan

Har du sett American Top Model som går just nu på 3:an? Du är väldigt lik Jasline! Du måste kolla:)

Ha en bra midsommar!

2009-06-18 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0