Det var jag faktiskt värd!!

Egentligen vågade jag inte, men jag gjorde det ändå! Efter typ tre-fyra dagars anti-GI så ville jag inte väga mig o se katastrofen! var säker på att jag gått upp ännu mer... MEN! jag är glad att jag vågade för det visade sig ett minus på 6 hg!! 63,2 stannade vågen på! Det kanske är för att jag jobbar så mkt o kutar runt på H&M hela dagarna!? vem vet! Men jag är så nöjd med det såklart och utnyttjar detta GULDLÄGE till att vara GI-hitler två dagar nu fram till midsommar o kanske kunna gå ner lite till.ska ju gå i mål igen... tredje gången gillt!

I övrigt så händer det en hel del, men spännande saker. Typ midsommar snart som sagt och det kan bli spännande! Ska på fest i lindsdal hos Mary på fredag och på lördag kan det bli strand! vi får se lite!

Infogabild-funktionen verkar ballat ur! Så överlev utan bild idag! :)
Nu drar jag till HM igen o springer av mig nåt gram eller två!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0