Ledig my ass!

Vaknade även idag av att telefonen ringde, enochenhalv timme senare stämplade jag in på H&M. Men jag fick ledigt imon istället o ska jobba fredag-lördag. Det passar mig utmärkt för imon är det mixstafett och längdskidor på tv! Jippie!!

Dagens tips!
H&M har en aktivitet nu som håller på tom söndag, det är "2 for 1" på massor med finstickade koftor i massa färger o olika modeller på dam och divided. Jag shoppade loss på fyra stycken idag! en ljusgul, en korallfärgad, en svart/vit-randig och en sandfärgad! väldigt nöjd!

Jag måste bara säga att jag är lite impad av en sak... godissuget, det är helt borta!! mäkta stolt är jag!

Imon ska jag försöka fixa lite bilder så jag kan piffa upp inläggen lite. det är ju mkt roligare att läsa en blogg med mycket bilder! men mitt mobila bredband verkar tröttnat lite nu så vi får väl se om det går o ladda upp bilderna imon!

inte mkt som hänt idag, skrivs imon!
Kram e.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där! Åh nu får du mig att längta tills jag nått mitt mål, då jag kan gå o handla kläder utan att tänka "Hm, kommer jag kunna ha den här om några månader?" hihi.. Guuuud vad skönt att inte ha godissug,,, för mig är det ett helvete just nu :P Känner mig som en arg häxa som vill spotta arga ord på alla som är i min närhet när jag är godissugen :P hihi! KRAM

2009-02-19 @ 15:16:04
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0