I Gustav Vasas fotspår!

Åh vad det är skönt att vara ledig! Har hunnit väldigt mycket idag! men jag tänker inte tråka ut er med att skriva upp allt jag gjort! haha!

Min promme på sensö var helt ljuvlig o ganska lång! Gick förbi stället där Gustav Vasa landsteg nån gång för många hundra år sedan! wey!

Det är lite surt att konstatera att jag först idag är tillbaka där var första vägningen, min o Jills partykväll på kåren satte sina spår direkt! men WTF, jag ligger fortfarande före min planering med 1 kg i veckan! sådetså, jag vägrar vara missnöjd!

Jag lagade min specialare nyss, kalla det omelett eller fritatta, jag vet inte riktigt vad skillnaden är! hur som helst, släng ner följande i en stekpanna med lite högre kant; finfördelad grillad kyckling, champinjoner, tomat o fetaost. Häll över 3 ägg som vispats ihop med 2,5-3dl grädde. krydda med salt o oregano! stek på svag värme tills omeletten satt sig! VOILA! Jag kryddade även upp kycklingen med lite curry idag! mycket bra som lunchlåda eller kvällis! Om bredbandet varit som det ska hade jag lagt upp en bild, men vete fan vad som händer! så trött på att det slöar sig!!

Nu ska jag kika runt hos er andra innan det är dags för te och halv åtta hos mig!
Ciao!
e.

Kommentarer
Postat av: J.

svar:

Jag är vekligen inte lång, därför det finns en del att träna bort. :P Är 159 cm bara. :$

2009-02-19 @ 23:39:37
URL: http://hektogram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0