Första dagen!

Nu sitter jag här i min soffa och känner mig oerhört nöjd med den första dagen! Det har gått uan några som helst problem faktiskt! Mozzarella, tomat och parmaskinka till lunch och favoriten kesoplättar till kvällis. Sen blev det en kopp kaffe med hanna till "halv åtta hos mig".

Jag känner mig så lugn och tillfreds just nu... fast besluten att gå ner i vikt, men inte ett dugg stressad. Hakade på fortsättningen på rivstart 2009 hos cornelia. ett kilo i veckan blev min målsättning, tror det är ett rimligt mål. Jag ver däremot att det kommer bli två pausdagar om två veckor när det är kryssning! fast jag ska absolut försöka äta enligt GI, det lär väl finnas frukostbuffé med ägg eller!? men eftersom det är en studentkryssning kan det kanske slinka ner ett o annat vinglas för mycket än vad som egentligen är GI-godkänt! men man måste leva lite oxå!

I morgon ska jag jobba typ hela dagen, men jag hade en kesopizza-bit i frysen så det blir lunch o till eftermiddagskaffet får det bli en morot eller kesoplättarna, får se!

Åh, jag har saknar att skriva av mig på kvällarna! så kul att vara igång igen!
Kram till er alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååååhh äntligen!!! Jag har loggat in på din blogg varje dag i hopp om att du ska vara tillbaka.. och titta! NU ÄR DU DET :D yeeeey!

2009-02-10 @ 00:35:24
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: camilla

Välkommen tillbaka tjejen ;) Kul att se att du är så laddad när du kommer tillbaka :)

Kram

2009-02-10 @ 08:24:05
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Cornelia

Det är underbart att läsa dina inlägg, de andas så mycket tillförsikt och glädje. Fantastiskt. Stor kram till dig

Cornelia

2009-02-10 @ 16:49:14
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0