En bra start idag, trots att det är fredagen den 13:e

Ja, det visade sig att jag gjorde helt rätt som inte hetsade upp mig över mitt +/-0 igår, för idag blev det fina siffror igen! skönt!! Tror helt klart det beror på att jag jobbade igår o därför rörde mig typ hela dagen!

Alltså den där Steffo i nyhetsmorgon är så jäkla skön, idag har hälsolandslaget varit där o visat kalorisnåla maträtter och pratat hälsa i allmänhet. o steffo ställer sig frågade till det här med att man får unna sig något på helgen, lite godis, lite vin o extra god mat... Vadå? ska veckodagarna vara tråkiga o bara helgen trevlig? Så tänker en livsnjutare! Och det är lite min filosofi oxå, inte just nu dock för nu är det mest linfrön o ägg. men efter min rivstart på ett par, tre veckor ska jag börja med lite kolhydrater igen o har hittat helt sjukt mumsiga receot i en GI-bok, laxburgare, kyckligburgare och mkt mer... då ska jag även äta lite bröd igen... rågkusar...ååååhh, med ägg, majjo o räkor på är de sjuuukt goda! Men det blir nog efter totalt tre veckor, en vecka efter kryssningen.

Nu ska jag kolla på herrarnas storslalom, första åket innan jag snörar på mig skorna o tar ett varv på Stensö.
Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0