Dagens två insikter!

Jag har kommit till två insikter idag...

Insikt 1:
Jag kommer INTE bli nöjd förrän jag nått min målvikt! När jag gick med i rivstart09 hos Cornelia satte jag uppp målet 7kg på 7 veckor. Jag vet av erfarenhet att jag gärna kan bli lite slapp o smånöjd när jag närmar mig halvvägs men nu kommer jag kämpa ända in i kaklet! jag märker redan att jag kommer i vissa kläder som innan var för små, men de sitter ändå långt ifrån perfekt! Målet är soklart för mig!

Insikt 2:
Tiden! Jag har tid, mer än 7 veckor om det skulle behövas. Detta är, som min kombo hanna så sant påpekade innan idag, en livsstil och jag tänker inte bli knäckt över att det ibland går lite sakta eller står still. Detta ska hålla i längden och jag vill må bra under den här resan och inte pressa mig själv till bristningsgränsen. Då faller jag bara in i gamla mönster igen. Det ska va gött o leva, annars kan det kvitta!

Mitt internet  verkar för övrigt vara inne i en svacka så det tar hundra år att ladda upp en bild, hoppas på bättring tills imon, då är jag leeeeedig! ska fixa lite matlådor och kolla skidskytte!

Fridens liljor!
e.


Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

tittade in idag...(18 feb)



Kämpa på pepp-kram

2009-02-18 @ 14:26:06
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: J.

Imorgon börjar min rivstart! Hoppas detta går vägen. :) Blir så inspirerad av din blogg!

2009-02-19 @ 22:58:47
URL: http://hektogram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0