8 bra saker med att jobba, och 2 dåliga.

Bra saker:
1. Det är roligt, mycket roligare än matte!
2. Man tjänar pengar.
3. Man hinner inte gå o bli sugen på choklad.
4. Man hittar massa snygga kläder som man köper!
5. Man träffar underbara jobbarkompisar!
6. Man rör på sig hela dagen!
7. Man kommer upp i tid på morgonen.
8. Man är sådär skönt trött när man kommer hem o dimper ner i soffan!

Dåliga saker:
1. Man håller på o cykla ihjäl sig på väg dit och hem för det är isgata!
2. Kommer få IG på mattetentan!

Jobb idag, jobb imon! Men det är bra, men hinner inte riktigt förbereda matlådor. som tur är har jag kvar så jag klarar mig imon, sen måste jag laga nytt!! Men det är mycket enklare att hålla sig på banan när man har fullt upp, suget efter godis försvinner och det är lite... Inte tänka, bara göra!!

Tjing pling!
e.

Kommentarer
Postat av: Marie Hj.

åh vad kul att du är tillbaka =)

KRAM

2009-02-16 @ 22:12:50
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0