VECKA 14 - vägning...nja, hyffsat!

Start: 69,5 kg
1v: 66,7 kg (-2,8 kg)
2v: 65,8 kg (-3,7 kg)
3v: ingen vägning
4v: 65,4 kg (-4,1 kg)
5v: 64,1 kg (-5,4 kg)
6v: 63,5 kg (-6 kg)
7v: ingen vägning

I måndags (invägning till tävlingen): 64,9 kg
I dag: 64,1 kg (.5,4 kg)

Så med dagens vägning avklarad kan man konstatera att...
- Jag är tillbaka där jag var efter 5 veckor... morr
- Jag gått ner 0,8 kg sen i måndags, bra.
- Jag har 0,6 kg kvar för att klara tävlingen, och det är till nästa måndag, känns ok!
- Det är väl bara att fortsätta kämpa, kämpa, kämpa!

Än så länge har jag inte hört ngt från HM, så det kan vara så att det blir en ledig dag i solen idag. En runda på stan och ett varv på stensö är inplanerat iaf. o så ska jag boka tågbiljetter tills imon tror jag. Nä... jag hade inte så mkt att skriva just nu, återkommer framåt kvällen...


Sötaste katten Måns fick vara med på bild idag,
imon ska jag hem och mysa med honom!

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis :) Fint minus

Kram

2009-04-03 @ 11:18:07
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: hilda

du försvinner inte nu bara va..tycker du väger väldigt lite om man ser till din längd. en orolig men omtänksam vän :)

2009-04-03 @ 13:05:01
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0