Shut up kyckling - påsken är över!

ÄNTLIGEN är påsken över, inga mer godisägg och "men det ÄR ju påsk, jag kan unna mig en bit!" Det var så skönt i morse när den sedvanliga frukosten med ägg, yoggi o kaffe inmundigades! o till lunch blev det kesoplättar. Det märks direkt, jag mår mycket bättre i magen när jag inte svullar i mig kolhydrater, blir inte lite uppsvälld o proppmätt! SKÖNT ATT VARA I GÅNG IGEN!

Jag tror ändå jag klarade påsken bättre än jag brukar! Höll mig på 63,7 fram till lördagkväll! Då blev det räkmacka! Sen var det party party på Harrys, vinet flödade! Men! Jag dansade visserligen som en galning! Söndagen däremot, svull svull svull! Ännu mer räkmacka, cola och chips! Hoppas att jag ställt lite till rätta idag!

O gällande den här tävlingen så tyckte jag det var mycket bra att den förlängdes en vecka, nu ska påskkilona bort! Jag glömde däremot helt bort att väga mig i morse, nu är det ju visserliegen av mindre vikt eftersom vi kör en vecka till. Så jag kör nog bara min fredagsväging denna veckan. Hela nästa helg ska jag vara på resande fot, det är lite dumt med tanke på att jag då borde slutspurta! men men... jag får kämpa på!

När jag vägt mig imon ska jag smida en plan för min slutspurt, tycker jag fastnat här nere på 63,7-63,9 så himla länge nu, det är ju så nära till målet på 62 kg. Nu får jag se till att ta de sista hektona oxå! heja heja!


party party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0