Rörigt i min värld!

Ja men fy.. igår var jag så himla pepp! och det är jag fortfarande, men det är så rörigt... allt! Vaknar i natt o känner att VÄRLDENS DUNDERFÖRKYLNING håller på o intaga min kropp! Ni vet det här killet och nyset som man har någon dag innan det verkligen bryter ut! Proppar mig full med echinagard och c-vitaminbrus o hoppas hopppas att den inte bryter ut!

Och jag som skulle ut o springa idag!! Borde kanske vila, men vad fan! Får se om det känns bättre framåt dagen! Jag är ju igång med min rivstart nu, då hinner jag ju inte med att bli sjuk!!

Jag vägde mig i morse, 8 hg upp över påsk, det är ändå okej. Med tanke på allt jag tryckt i mig så kunde det lika gärna varit 3 kg!! Men 64,5 är mitt utgångsläge nu! 2,5 kg kvar altså! Den långsiktiga planen får vänta tills jag vet hur det blir med den här jäkla förkylningen, men tills vidare är planen helt enkelt att köra på som vanligt. Motionsmässigt vet jag inte... vill ju ut o röra mig men vet inte om det är värt det, vill hellre bli frisk fort! eller rättare sagt, inte bli sjul! Är det här en myt eller vad tror ni? Man kanske inte alls blir frisk bara för att man tar det lugnt?

Citroner från turkiet! Fyllda med c-vitaminer! Give it to me!



Kommentarer
Postat av: camilla

Du hade inte du ett recept på keso pizza?

Kanske kunde få det av dig igen?



Nu kör vi igen så det ryker fram till måndag.

Kram

2009-04-14 @ 13:34:46
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sara

Oh, så typiskt att du ska bli förkyld nu! Jag tror du ska skippa att löpa men du kan ju gå ut och gå snabba promenader.. Då känner du av om kroppen säger ifrån eller inte :) KRAM

2009-04-14 @ 14:07:20
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: ija

Nu har jag varit förkyld i 1½ vecka, två gånger har jag trott att den var över eller påväg att gå över men inte ens joggat utan bara varit ute på långa raska promenader - vilket resulterat i fett bakslag och försämrad förkylning o tillbaka på ruta 1! Jäkla skit! Så jag tror inte det är en myt om att vila bort den, det ser jag som enda lösningen nu iaf...

2009-04-14 @ 14:30:37
URL: http://viktig-ija.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0