Lägesrapport!




Riktigt glad nyheter slog emot mig när jag stälde mig på vågen i morse... 63,7! Bara 2hg från bottennoteringen, och bara 2 hg till de där 1,5kg som vi skulle ner under tävlingen! Men vi tjockisar drar ju den här tävlingen till sin spets o slutar aldrig kämpa! =)

Jag sitter o njuter av frukost och nyhetsmorgon nu, solen sipprar in genom persiennern o jag tror dagen kommer bli fantastisk! Fest i Nöbbele i kväll som sagt, o vin o smörgåstårta kommer ju säkert sätta sina spår, men jag ska se till att det blir små spår!

Det var allt för nu, återkommer imon eftermiddag när jag landat i Kalmar igen!
Ha en ljuvlig, solig och nyttig helg alla!!
Kram e.

P.S Sara, blir det någon redovisning av halvtidsresultat i tävlingen på måndag??
Hade varit kul, jag kan sammanställa tjockisarnas resultat om du vill!? =)


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

fan vad grym du är!!! är så spänd på vad min vikt landar på, på måndag! :)

2009-04-04 @ 09:44:13
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: ida

du rockar ju fett!! :P keep up the good work! kram

2009-04-04 @ 22:17:02
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0