Kakmonstrets dag!

Japp, det var idag det! Känns som om hela dagen varit en enda lång fika!! Usch! Men! Jag har iaf fikat med smaljeansen på! Alltid nåt! haha! Fast iofs.. imon kanske de är för små bara för det! haha! Nädå... ska ta tag i det igen imon, däremot vet jag inte om den där slutspurtsveckan blev så himla lyckad! haha! Men j skyller på att jag har så mkt på gång nu... (Helena, jag tackade ja till jobbet idag! Spännande men nervöst!) Återkommer med fler detaljer när papprena är påskrivna, vågar inte säga för mkt förrän det är klart, lite skrockfull är man ju!

Och dagens bästa! VI I LAG TJOCKIS VANN TÄVLINGEN!!! TJOHO!!!

Jag vet att jag plusat lite nu ett par dagar, men jag ska ner igen.. 62,5 är mitt slutmål, jag veeeet att jag sa 62,0 innan, men detta är min blogg och jag bestämmer att nu är målet 62,5 igen! 7 kg jämt ner! japp så får det bli!

O just det, det var någon som undrade vart min topp kom från som jag hade till smaljeansen i lördags, för en gångs skull inte från HM faktiskt, utan GinaTricot.


Vår, vår, vår!

Nya tag är tagna och imon är det jag som dräper femman på Stensö!

Kommentarer
Postat av: Helena och boxrarna bus

Jag tänker inte säga grattis än heller... men jag tror du kommer bli riktigt nöjd med det beslutet! Jag å min sida har skickat en ansökan till jobbet i karlskrona som du tackade nej till... sjukt att bägge tjänsterna fortfarande ligger ute. Får se om det ger ngt i slutändan, men söker man inte lär man ju knappast få ngt. :P



Mål är till för att förändras för övrigt, bara se på målen man hade när man var ny "nolla" mot de man har idag... liiiite skillnad du. ;)



kram

2009-04-28 @ 03:33:04
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0