Jag känner på mig hur den här dagen kommer bli...

...är sjukt sugen på allt idag!! bröd, godis, kakor... allt! Ska försöka hålla mig på matan så gott det går, men känner oxå att ibland måste jag äta en chokladkaka för att komma igång igen! Vågskrället står helt still nu, men det känns hyffs, vill inte stressa nu när jag börjar närma mig målet! Denna veckan blir lite på halvfart så får vi se efter påsk!

O vad gäller all överbliven fika så bjöd jag bor det! =) alla nöjda! jag erkänner att ett par kex slank ner i min mage, men med tanke på att det fanns så himla mkt över är jag glad att det bara var två singoalla som gled ner! haha!

HM ringde tack och lov idag, öland! Så jag ska länga mig in i duschen nu och sen jobba några timmar! skönt! började bli lite rastlös! =)

Ha en skön dag alla!
e.

Kommentarer
Postat av: ida

oj det var väldigt duktigt gjort! klart man får ta lite på halvfart ibland. du är ju så galet duktig!!

2009-04-08 @ 11:49:25
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0