I thank my lucky star!

Efter två dagars svullande, och inga vägningar tänkte jag att idag kommer smällen! Men när jag ställde mig på vågen så stod den ändå på samma som den var sist jag vägde mig. Visserligen fortfarande ett plus sen fredagsvägningen, men ligger på 63,2 så 7 hg kvar till nya målvikten! Det här är för bra för att jag ska kunna skita i... nu måste ja bara köra på igen för jag  vill verkligen komma i mål!!!

En annan sak som var för bra för att skita i var ju dels jobbet, men sen säger Annas fantastiska hyresvärd i Linköping att det klart vi ska fixa en lägenhet till din väninna. Så förhoppningsvis ska det inte vara omöjligt att få en lgh till 1 augusti! Det börjar ordna sig nu... Jobb o lgh, börjar jag bli vuxen eller!? Maybe!

Idag ska jag försöka tvätta, laga lite mat, gå en runda på sensö.. helt enkelt vara lite hemmafru! skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0