I morgon firar jag 10 veckor!

Tänk... 10 veckor har jag hållt på... mer eller mindre strikt, men ändå... vägning imon igen och jag har mina aningar var det kan hamna ungefär! Får väl se om jag har rätt eller fel! hihi!

Jag har glada nyheter på smaljeansfronten... de sitter bättre o bättre för varje gång jag provar de, idag behövde jag tex inte lägga mig ner för att knäppa de och inte lika stora kärlekshandtag väller över! Snart så ska jag kanske kunna premiärfesta i de!! Wiie!

Väskorna står packade nu och allt är klart för resan imon. Tänkte försöka hinna runt Stensö innan frulle imon, spring eller gå får vi se. Det beror på väder och förkylning! Men det är skönt att packandet är klart iaf så slipper jag stressa med det. Det kan bli lite bekymmer för mig med slutvägningen i tävlingen kom jag precis på.. kommer vara på resande fot till tisdag nästa vecka... ingen vägning kan noteras förrän onsdag morgon. Hmm... kanske kan hitta en våg nånstans, men vette tusan om jag vill väga mig på en annan våg helt plötsligt. I värsta fall får jag ha min slutvägning imon! Jaja... det märks!



Håll tummarna för vägningen imon!!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till idag vännen,kommer att gå kanon :)

Kram

Ps ha det så kul när du är iväg

2009-04-17 @ 00:38:43
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Cornelia

Håller alla tummar, hur har det gått? Berätta!

2009-04-17 @ 09:05:11
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0