En bra, bra, men dålig morgon!

Nu undrar ni... Hur i herrans namn kan en morgon både vara bra, bra och dålig?

JO..
Bra 1 - Solen skiner i Kalmar idag! ljuvligt!
Bra 2 - Vågen var så snäll i morse så jag höll på o svimma, men ni får hålla er till fredagsvägingen!
Dåligt - Förkylda människor (som jag) mår alltid sämst på morgonen, inget undantag här. Känner mig febrig och slö, men ska ta det lugnt idag, sen ta en promme på stensö i em och en lugn karantän-kväll i tv-soffan! Onda fökylning försvinn!

Jag återkommer senare idag, men jag kunde inte riktigt hålla tummarna borta från tangenterna såhär till frulle, det börjar bli en skön morgonrutin!

UT OCH NJUT!
/e.

Kommentarer
Postat av: ullis

Hoppas du kryar på dig tjejen för de där två bra sakerna var verkligen grymma :o)



KRAM

2009-04-15 @ 16:15:09
URL: http://iamviktig.blogspot.com
Postat av: Anonym

Huh så trsdigt det är o va förkyld... Krya på dig! Trevligt att du uppdaterar bloggen så ofta nu :)

2009-04-15 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0