Ännu en solig underbar vårdag i Kalmar!

Jag ska aldeles strax dra på mig springskorna och ta en promme innan frukost. ja, jag vet att klockan är ganska mycket, men jar har hållt på o vika tvätt o lite annat på morgonen här så snart ska jag ge mig ut. Vågen stod på samma siffror som igår så det är skitbra, det ger en ganska bra indikation på vad som kommer krävas för att jag ska kunna hålla mig här nere, ut o spring så kan du äta några godisbitar utan problem!

Krokusar i trädgården i Nöbbele!

Kan knappt bärga mig tiils vi får halvtidsresultatet i tävlingen! undrar om det är jämt? Nähä...stensö it is!

Kommentarer
Postat av: En sund stund

Hej.

Vad härligt det låter att kunna springa 5 km bara så där. För ett par år sedan fick jag ett ryck och blev "fast" i springandet. Det var så härligt. Men sen slutade jag springa, fick barn, man och hus.... och ganska många extrakilon, så nu när jag verkligen behöver komma ut och springa så är det ganska svårt att ta steget. MEN jag promenerar och om några kilon kanske promenadstegen blir till joggingsteg. :-)

2009-04-07 @ 11:16:14
URL: http://sundstund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0