2 hg!

Japp, det blev som jag hoppades, 2 hg ner sen igår, och oxå 2 hg kvar att gå ner till måndag då tävlingen avslutas.. något av en utmaning att försöka gå ner under påskafton och påskdagen!! ska dessutom partaja ikväll så vi får väl se hur det slutar!! haha!

Det var egentligen det enda jag hade att säga idag, ska iväg o jobba snart o sen är det fullt upp ikväll så skrivs nog inte förrän imon. Det märks visserligen att det är påskhelg för det är inte många som sitter o läser bloggar precis! noll kommentarer o lägre besöksstatistik än vanligt. Men vad fan, det är väl positivt att folk umgås med varandra ist för med datorn, som jag! haha! nejdå, i em kommer Hanna hem - äntligen!

Nässelfrjäril från Nöbbele!




Kommentarer
Postat av: Sara krull

viiiiiktig info på min sida angående tävlingen!

2009-04-12 @ 14:46:25
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0