svamp!

Idag har jag o samror jag att sambon varit ute i skogen i flera timmar och plockat svamp, vi hittad lite kantareller, men jag ägnade lika mycket tid åt att fotografera diverse oätliga svampar o annat skoj! Men lite kantareller blev det i alla fall och jag var tvungen att fuska i mig en kantarellmacka i kväll! Men jag känner mig ändå lugn. Man måste leva oxå o kan inte hetsa upp sig för en rågmacka! Om det ska va bestående så tror jag sakta med säkert är melodin.

Här är lite bilder från dagen...





Imon börjar praktiken, det ska bli välkommet med rutiner, tycker det är så mycket lättare när det blir lite mer uppstyrt och så. Har kesoplättar i kylen så lunchen imon är räddad, men direkt efter skolan imon så måste jag handla lite så jag kan förbereda llite fler nyttiga lådor!

4 dagar till vägning, spännande! och en morot större än jag kunde ana!!
Kul att det börjat droppa in lite läsare oxå, även det en morot som heter duga! kommentera mera! :)
Ha en ljuvligt skön söndagkväll!
m.

Kommentarer
Postat av: camilla

Åhh det är ju så gott med kantareller,men ack så tråkigt att plocka dom:( Jag hittar aldig några så det är väl därför man inte tycker det är roligt.



//Camilla

2008-09-15 @ 09:04:42
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0