Sug!

Idag har jag haft en riktigt lång dag i skolan, 8-17. Men nyttig (dock inte så god) lunchlåda intogs óch även mellis på em som jag annars brukar slarva med. Men det fixade jag, när jag kom hem helt slut var jag så sugen på något gott. jag höll mig ändå och gjorde kesoplättar, de är ju så sjukt goda! Sen gjorde sambon vitlöksbaguetter och jag bara kände hur mycket jag vill ha de o cola, jag fuskade i mig en bit men sen var det stop!! Ganska nöjd med mig själv ändå. Ibland kan man ju bara inte stå emot, men om man kan hålla sig till EN bit då så får det väl gå an! Nu blir det bara vatten för resten av kvällen eller kanske en kopp te om jag orkar! haha!

Usch, det här blev ett råkigt inlägg, inte ens en bild som passade för dagen hittade jag!
Imon har jag nog mer blogglust!
veckovägningen närmar sig med stormsteg, jag har fuskvägt mig lite..."det går bra nu"...

TUSEN MILJONER TACK ALLIHOPA FÖR ERA KOMMENTARER!!
/e.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sweet att det går bra :)

2008-09-17 @ 18:48:45
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Ner40kg

Åh, kesoplättar, jag tycker alltid det låter så gott när man läser det. Har du något recept jag skulle kunna få snika till mig? ;D

2008-09-17 @ 22:41:22
URL: http://www.ner40kg.se
Postat av: camilla

Ja visst är det gott med kesoplättar.Brukar du ha något i dina? Jag brukar ha skinka och lök.Såg någonstanns att de hade .....men gud nu glömde jag bort vad det var de hade i.....:/ kan det ha varit kanel??

Jaja skit samma:)

Kram

2008-09-18 @ 08:54:29
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0