Söndagskväll

Det är så kul att läsa o svara på alla fina kommentarer! Tusen Tack igen! O vad många roliga bloggar det finns där ute som man inte hade en aning om att de fanns!! Åh de är så himla kul!

Ja, idag har jag jobbat o hittat ytterligare lite snygga grejer som jag ska köpa... bl.a dessa...


bilder lånade från hm.com

Usch, jag känner verkligen att ja hade behövt en ledig dag nu, blir ju så stressigt när man har fem veckors praktik mån-fre och sen jobbar två helger av tre, vilket självklart sammanfaller så lämpligt att jag på dessa fem veckor bara är ledig 2 dagar!!! (helgen i mitten) men men, det ska kännas att man lever. Det som iaf  är skönt är att skolan slutar ganska tidigt, jämfört med hm så man kan ofta slappa på eftermiddagarna. Imon tänkte jag försöka skippa ämneslagskonferensen o dra hem vid tre, hoppas!

Tyvärr förlorade KalmarFF svenska cup-finalen idag, skit! men vi tar allsvenskan ist!!! HEJA!

Jag var lite trött på nyttigheterna idag, men så läste jag alla era fina bloggar och kommentarer o vips så kom motivationen tillbaka!! heja heja, nu kör vi en vecka till!!

Nu fortsätter "Mord i Sinnet", det är så grisigt o äckligt o skitbra!!
Sov gott!
e.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det låter som du är Kalmarbo??? :-)Mina gamla hemtrakter

2008-09-21 @ 22:37:07
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: ullis

Jättefina kläder. Jag gillar kortärmade polosar.

2008-09-23 @ 07:55:43
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0